Search This Blog

Sunday, July 01, 2012

Bunga cantik serbaguna


Assalamualaikum.
Hai, apa kabo? Korang tengah buat apa tu? Masak ker?
Aku sebenarnya tak tau nak post pasal apa kali ini… idea tak mau datang pulak. Kang aku citer pelik-pelik-korang mesti boring. Tapi, memandangkan blog ini adalah milik aku sdn. Bhd. So, aku punya suka lah kan. Hahahha (ketawa besar).

Dulu zaman tahun 2010-2011, korang pernah dengar tak pasal bunga cantik serbaguna ini? Ala yang bentuk bunga sejemput besar dan boleh buat ikat rambut-ado kesampaian tak fesyen ala retro English tu. Tak pernah? Korang mesti duduk Papua New Guinea nih. Seriously, ramai kot yang beli benda alah ni time tu.


Aku ingat lagi, aku beli ni masa praktikal kat Segamat. Aku beli kat pasar malam jek kot. Dua, Rm 5.00. Murah kan??? Aku mungkin di bawah pengaruh amoi cantik yang jual benda alah ni...  kalau tak hareeemmm aku nak keluar duit. Bek aku beli ayam goreng-dapat dua tiga ketul. Kenyang pun kenyang!

Still tak dapt imagine lagi? Kesian betollah korang ni. Meh aku tunjukkan koleksi beharga itu.
Taraaa!!!

Firstly selain khusus untuk ikat rambut yang tak panjang mana, korang boleh gak buat asa bangle (kat tangan). Nak canggih lagi-kat lengan…

Selain itu, aku make it as penghias gaya perasan comel dengan meletakkan di beg. Ingat ayu penuh kelembutan la tu. Padahal-jimat…


Adious!

No comments:

Post a Comment

-please share your thoughts here, dude

End of 2023

 Hai, Apa khabar semua? Lama benar rasanya tidak menjengah blog ini, datang sini pun sebab rindu. Tidak langsung peduli untuk menaip dan ber...